کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مرکز فروش سیر کالباسی

مرکز فروش سیر کالباسی

امروزه در اکثر جوامع غذاهای تهیه شده از کالباس بسیار محبوب بوده و طرفداران زیادی دارد که این موضوع به دلیل طعم خاص کالباس است. یکی از مهم‌ترین موادی که طعم بی نظیری به کالباس می‌دهد سیر مرغوب است. سیر کالباسی اصلی‌ترین چاشنی فرآورده‌های گوشتی بوده که در مراکز فروش تره بار عرضه می‌شود. سیر مخصوص کالباس باید از کیفیت و طعم خوبی برخوردار باشد. مرکز فروش و عرضه‌ی بهترین سیر کالباسی، همدان بوده و این محصول از همدان به تمام کشور عرضه می‌شود.مرکز فروش سیر کالباسی

راهنمای انتخاب سیر مرغوب

راهنمای انتخاب سیر مرغوب

سیر دارای طبع گرمی بوده و علاوه بر اینکه به عنوان طعم دهنده اصلی غذا در دنیا شناخته می‌شود، برای سلامتی نیز فواید زیادی دارد. برای این که از طعم خوب و خواص بسیار زیاد این محصول بیشترین بهره را ببریم باید هنگام خرید دقت داشته باشیم که محصولی خوب و مرغوب تهیه کنیم.به این منظور بهتر است این ماده غذایی را از مراجع خرید معتبر تهیه کنیم. اما به طور کلی برای انتخاب سیر مرغوب چند نکته اساسی وجود دارد که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم.

بوته سیر بایستی کاملا سالم بوده و نباید آثاری از خراشیدگی و آسیب روی آن دیده شود. در هنگام خرید حتما توجه داشته باشید که لابلای تمام سیرچه‌ها عاری از هرگونه آلودگی و کپک باشد. همچنین نوع مرغوب این کالا باید دارای بوته بزرگ و حبه‌های درشت باشد.معمولا این محصول در بسته بندی های مناسب نگهداری می‌شود تا از یخ زدگی در آن جلوگیری شود. اگر کالا بسته بندی مناسبی نداشت دقت کنید سیرها یخ نزده باشند. برای تشخیص محصول یخ زده از سالم کافیست کمی سیر را فشار دهید. اگر سیر نرم باشد و یا در برخی از قسمت‌‌ها له شدگی مشاهده شود نشانه این است که محصول یخ زده و کیفیت خود را از دست داده است.به این نکته توجه داشته باشید که بوته این محصول جوانه نزده باشد. زیرا جوانه زدن سیر علاوه بر اینکه باعث کاهش خواص و فواید آن می‌شود، موادی سمی درون بخش خوراکی پخش می‌کند که برای بدن انسان فوق العاده مضر است.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص محصول مرغوب بررسی وزن آن است. در صورتی که سیر نسبت به حجم وزن کمی داشته باشد و خیلی سبک باشد، نشانه اینست که مدت زیادی در انبار مانده و پوچ شده است.

مرجع پخش سیر کالباسی

مرجع پخش سیر کالباسی

این مجموعه افتخار دارد که تحت عنوان مرجع پخش سیر کالباسی در خدمت مردم عزیز ایران باشد. محصولاتی که در این مجموعه عرضه می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قیمت آن نیز مناسب است. زیرا خرید بی‌واسطه از مجموعه باعث کاهش هزینه‌های حمل و نقل و حذف واسطه شده و قیمت نهایی پایین‌تری نسبت به دیگر مراکز فروش دارد. پخش این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی به تمام شهرهای ایران انجام می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید