کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر منجمد

فروشگاه عرضه سیر منجمد

از گذشته های دور تا به حال درباره ی خواص بسیاری از سبزی جات و سیفی جات سخن گفته اما قطعا می دانید که سیر در رتبه ی اول انها قرار دارد.ترکیب بی نظیر ماده ی الیسین در سیر باعث شده است تا این ماده ی غذایی از تمام هم خانواده هایش منحصر به فرد شود و جایگاه ویژه ای در زندگی ما پیدا کند.می دانیم که سیر تازه و خام ،سیر پخته شده و به خصوص سیر منجمد دارای خواص ویژه و باور نکردنی ای است که ممکن است از انها بی خبر باشیم.

در این محتوا سعی داریم شما را با خواص بی نظیر و تمام نشدنی سیر و عملکرد ان پس ورود به بدن اشنا کنیم.اگر شما هم به دلایل مختلف جزو ان دسته از افراد هستید که از خوردن سیر اجتناب می کنید پیشنهاد میکنیم که در ادامه همراه ما باشید تا با این ماده غذایی شگفت انگیز بیشتر اشنا شویم.

فروشگاه عرضه سیر منجمد

خواص سیر منجمد چیست؟

خواص سیر منجمد چیست؟ همانطور که میدانید در تمام فصول سال سیر تازه و اعلا وجود ندارد و برای این که بتوانیم همیشه از این محصول استفاده ببریم ناچار هستیم که تدبیری برای نگهداری ان در تمام فصول سال بیاندیشیم.در اینجا بهترین انتخاب سیر منجد است. علاوه بر خواص سیر منجمد که در ادامه به ان می پردازیم و قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد،باید اشاره کرد که یکی از بهترین روش های نگهداری سیر به طوری که خواص اولیه خود را از دست ندهد انجماد سیر است.

خواص سیر منجمد:

کمک به درمان سرماخوردگی و انواع بیماری های ویروسی به همراه کاهش علائم ان، کنترل فشار،کنترل کلسترل خون،تقویت قلب و سالم ماندن ان، التیام زخم و بریدگی،کمک به تراکم استخوان،تقویت سیستم گوارشی،بالا بردن ایمنی بدن به صورت چشم گیر،جلو گیری از بروز جوش های معمولی و سر سیاه و لکه های پوستی، شادابی و جوان ماندن پوست،تقویت ریشه ی مو،مفید برای آسم، چشم،گوش درد، چربی سوزی، عملکرد کلیه ها و یکی از مهم ترین خواص های ان کمک به درمان انواع سرطان ها می باشد.

هر چند که خاصیت های سیر تمام نشدنی است اما تا حدودی با این خواص اشنا شدیم. حال نوبت به این می رسد که اطالاعاتی درباره قیمت خرید سیر منجمد و با کیفیت به دست اوریم.

قیمت خرید سیر منجمد

قیمت خرید سیر منجمد قیمت این محصول بسیار اقتصادی و یک گزینه ی خوب برای خرید محصوب می شود زیرا نسبت به نمونه های مشابه در بازار بسیار مرغوب تر، با کیفیت تر و البته ارزان تر است.

تمام سعی ما بر این بوده است که این محصول منحصر به فرد را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به دست مشتری برسانیم،لذا در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و در صورت نیاز از راهنمایی های کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید