کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر تازه صادراتی

عرضه کننده سیر تازه صادراتی

سیر یکی از پرخاصیت ترین محصولات غذایی است که ارزش غذایی بالایی دارد. اغلب سیر را به صورت خرد شده یا پودر به عنوان چاشنی به غذا اضافه می کنند تا طعم بهتری بگیرد.

عرضه کننده سیر تازه صادراتی در مراکز مختلف با کیفیت ترین نوع سیر صادراتی را در بسته بندی های متنوع با قیمت عمده در بازار به فروش می رساند؛ همچنین در این مراکز سیر تازه پوست کنده هم به صورت بسته بندی می توانید تهیه نمائید.

عرضه کننده سیر تازه صادراتی

ویژگی سیر تازه صادراتی

ویژگی سیر تازه صادراتی سیر یک گیاه کاملا معروف برای مصرف در ایران و سایر کشورهاست. با اینکه این محصول بوی ناخوشایندی دارد اما سرشار از فواید و خواص فراوانی می باشد که همین امر باعث محبوبیت این محصول بین افراد شده است.

این محصول به صورت تازه و خشک تولید و عرضه می گردد. سیرهای صادراتی دارای طعم فوق العاده و با کیفیت بالایی هستند. انواع سیر تازه صادراتی را می توان در بازارهای داخلی از طریق نمایندگی های فروش محصولات کشاورزی تهیه کرد. سیر ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بین بازارهای بین المللی دارای طرفداران زیادی است روز به روز بر تعداد مشتریان آن اضافه می شود.

همانطور که گفته شد ویژگی سیر تازه صادراتی به قدری بالاست که عرضه کنندگان در این زمینه هر ساله در فصول بهار و تابستان از سود قابل توجهی برخوردار می شوند. سیر صادراتی دارای قیمت فروش متفاوتی با سیرهای عرضه شده در بازارهای داخلی است زیرا هزینه تولیدی و هزینه های عرضه آن ها یکسان نیست.

قیمت سیر تازه صادراتی

قیمت سیر تازه صادراتی یکی از محصولات صادراتی مهم در کشور سیر می باشد که علاوه بر مصرف مستقیم توسط خانوار، در موارد صنعتی از جمله مواد نگهدارنده و استفاده در تولید دارو کاربرد خاصی دارد. سیر ایران ویزگی های منحصر به فرد، طعم و مزه عالی دارد. کشور ایران با تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار تن سیر، رتبه سیزدهم تولید این محصول در دنیا را به خود اختصاص داده است.

سیر از نظر قیمت محصولی ارزان محسوب می شود و خرید و فروش آن از این نظر به صرفه است. فروشندگان در اقصی نقاط کشور این محصول مرغوب و با کیفیت تولید شده در ایران را هر ساله خریداری می کنند و این محصول مرغوب را به خارج از کشور عرضه می کنند.

همانطور که گفته شد قیمت سیر در بازار ایران بسیار مناسب بوده است اما با توجه به کیفیت و شرایط مناسب برای صادرات این محصول، قیمت سیر صادراتی به خودی خود متنوع خواهد بود زیرا سیر صادراتی از کیفیت مطلوب و بالایی بهره مند می باشد و از این نظر روی قیمت محصول هم تأثیر چشمگیری خواهد گذاشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید