کشت و صنعت تابش
خانه / سیر حبه شده / فروش سیر حبه شده بدون پوست

فروش سیر حبه شده بدون پوست

سیر که همه آن را به عنوان بدبوی پرخاصیت می شناسند؛ در انواع مختلفی در بازار به فروش می رسد؛ مانند سیر حبه شده بدون پوست، سیر با پوست، سیر بوته ای و غیره. اما یکی از پرطرفدار ترین نمونه های موجود از این محصول در بازار، سیر حبه ای بدون پوست می باشد که زحمت پوست کندن را از افراد ساقط کرده و محصولی آماده را روبرویشان قرار می دهد. اکنون فروش سیر حبه شده بدون پوست تازه با قیمتی عالی انجام شده و می توانید به آن دست یابید.

فروش سیر حبه شده بدون پوست

تاثیر خوردن سير خام ناشتا در دوران بارداري

تاثیر خوردن سير خام ناشتا در دوران بارداريسیر یکی از مواد غذایی با خواص جادویی محسوب می شود که از گذشته های بسیار دور تا به کنون مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول حالا به قدری دوست داشتنی واقع شده است که افراد صرف نظر از بوی بد و تند آن، باز هم علاقمند به مصرف آن به شکل های گوناگون می باشند.
شکل های موجود از این محصول نیز به انواع سیر حبه شده، پودر سیر، سیر خرد شده و … اشاره دارد.
همچنین باید گفت سیر از دسته سبزیجاتی به شمار می آید که هم به صورت خام و هم به صورت پخته شده در غذاهای مختلف قابل استفاده است.

اما موضوع دیگری که در رابطه با این محصول می خواهیم بیان نماییم؛ تاثیر سیر خام ناشتا در دوران بارداری می باشد که باید گفت اگر به مقدار کافی، نه بیش از حد قبل از صبحانه توسط بانوان باردار میل شود؛ می تواند تاثیر مثبتی را در سلامتی آن‌ها بگذارد.
در واقع سیر که از سالم ترین محصولات غذایی و همچنین دارویی قلمداد شده و دارای آنتی بیوتیک های طبیعی می باشد؛ دربردارنده فواید بی شمار در دوران بارداری خواهد بود.
به طور واضح تر و یا جزئی تر اگر بخواهیم به آثار بسیار خوبی که از مصرف سیر خام در زمان ناشتا و آن هم توسط خانم های باردار به وجود می آیند اشاره کنیم؛ می توان آن‌ها را در گزینه های زیر نام برد:

  • سیر خام ترکیباتی مانند آلیسین را در خود جای داده و بنابراین باعث افزایش رشد مو شده و همچنین از ریزش و کاهش آن پیشگیری خواهد کرد.
  • مصرف این محصول برای باردارانی که ممکن است به عفونت واژینال دچار شوند؛ می تواند مفید واقع شده و عفونت های مختلف این ناحیه را به طور کلی درمان سازد.
  • ممکن است سطح ایمنی بدن زنان باردار با وجود حاملگی‌شان، کمی با اختلال مواجه شود که در این حالت مصرف سیر خام می تواند به افزایش سطح ایمنی بدن کمک کرده و در نتیجه باکتری های زیانبار بدن را از بین ببرد.
  • احتمال ابتلای بارداران به سرماخوردگی نسبت به افراد عادی، کمی بیشتر می باشد؛ بنابراین در صورت سیر می توانند به عنوان ماده ای کمک کننده در پیشگیری از این بیماری ظاهر شود.
  • همچنین با توجه به اینکه هورمون بدن زنان باردار دچار نوساناتی می شود؛ بنابراین برای تنظیم این هورمون ها می توان به سراغ مصرف سیر رفت.

فواید خوردن یه حبه سیر در روز برای بدن

به سیر تنها به چشم یک ماده غذایی نمی توان نگاه کرد؛ چه بسا که این محصول حالا از سوی پزشکان نیز مورد تاکید برای مصرف قرار گرفته و آن را یکی از گیاهان دارویی و طبیعی به حساب می آورند که در زندگی خیلی هایی که به مصرف آن وفادار هستند؛ نتایجی باور نکردنی را به وجود آورده است.
طی تحقیقاتی ثابت شده که مصرف سیر خام می تواند به مراتب ده ها برابر اثرگذار تر از هر داروی شیمیایی دیگر برای بیماران مختلف باشد.
البته که افراد عادی هم به استفاده از سیر خام بسیار توصیه شده اند.

اکنون قصد داریم تا در این بخش شما را با فواید سیر که از خوردن حتی یک حبه‌ی آن در روز برای بدن رخ خواهند داد؛ آشنا نماییم که برای اشاره به این موضوع و جهت شفاف سازی بهتر، تصمیم گرفتیم از گزینه های زیر استفاده نماییم:

  1. بهترین زمانی که می توان سیر را مورد استفاده برای خوردن قرار داد؛ صبح و با معده خالی می باشد.
  2. در این صورت هر نوع عفونت قارچی و باکتریایی موجود در بدن، به طرز عجیب و سریعی ناپدید خواهند شد.
  3. سیستم دفاعی و ایمنی بدن تنها در عرض چند هفته پس از مصرف یک حبه سیر به صورت روزانه، ارتقاء بسیار زیادی را پیدا کرده و تقویت خواهد شد.
  4. مصرف یک حبه سیر به صورت ناشتا می تواند باعث جذب بهتری از مواد مغذی به بدن شود.
  5. موثرترین دارویی که می توان برای کاهش فشار خون از آن استفاده کرد و در عین حال هیچ نوع عوارض جانبی ای را برای بدن به دنبال نمی آورد؛ سیر است.
  6. خوردن یک حبه از این محصول به‌خصوص قبل از صبحانه می تواند برای بیمارانی که از دردهای مفصلی و آرتروز رنج می برند؛ معجزه کند.
  7. به علاوه این ماده غذایی اعجاب آور، التهاب ها و تورم های بدن را به حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

روغن سیر چه خاصیتی دارد؟

روغن سیر چه خاصیتی دارد؟سیر که حالا نقش پر رنگی را در وعده های غذایی افراد ایفا می کند و خیلی از آن ها را با خواص و فواید بی نظیر خود آشنا ساخته است؛ قابل تبدیل به عصاره های مفید و اثربخشی مانند روغن سیر نیز می باشد.
روغن حاصل از این محصول در انواعی از این اشکال در بازار به فروش می رسد:

  1. روغن سیر خوراکی: این روغن از سالم ترین روغن های طبیعی است که می توان آن را جایگزین روغن های سرخ کردنی مضر کرد و برای پخت و پز از آن بهره برد؛ در این صورت غذاهای مختلف طعم دار شده و در عین حال از خاصیتی فراوان برخوردار خواهند شد.
  2. روغن سیر موضعی: این روغن را برای استعمال در پوست و مو می توان مورد استفاده قرار داد و اثرات زود هنگام آن را به چشم دید؛ اکنون این روغن در بسته بندی های مختلفی به فروش رسیده و از بهترین روغن های موضعی به شمار می آید.

حالا در کنار نمونه های نامبرده موضوع دیگری که قصد داریم به آن بپردازیم؛ این است که روغن سیر چه خاصیتی دارد؟
برای اشاره به خاصیت ها و فایده های بسیار خوب این روغن، توجه شما را به گزینه های زیر جلب می نماییم:

  • روغن سیر از ترکیباتی مانند سلنیوم، روی، مس و ویتامین سی برخوردار می باشد؛ با وجود این ترکیبات است که حالا سلامت را برای پوست به ارمغان آورده و آکنه های پوستی را نیز برطرف خواهد کرد.
  • وجود مواد مغذی ای همچون ویتامین های مختلف ب و ث،  فسفر و آهن در این روغن موجب شده تا بتواند به بهترین شکل از سیستم ایمنی بدن مراقبت نماید.
  • مصرف این روغن باعث کند شدن فعالیت باکتری های موجود در دندان شده و در نتیجه التهابات و دردهای دندانی را کاهش می دهد؛ علاوه بر این در پیشگیری از پوسیدگی دندان نیز موثر واقع خواهد شد.
  • مخلوط کردن این روغن با شامپوی سر می تواند پوست های ملتهب را بهبود بخشیده و شوره را از آن ها دور نماید.
  • وجود ماده ای مقوی مانند منگنز در سیر موجب می شود تا روغن سیر، سلامت موهای سر را تضمین کرده و تارهای مو را نرم تر نماید.

استفاده از دو حبه سیر برای زخم‌های عفونی

سیر که حالا نه تنها در ایران بلکه در دنیا بسیار مورد قبول واقع شده و در فرآیند پخت و پز غذا به وفور مورد استفاده قرار گرفته و خوراکی های لذیذی را حی و حاضر می نماید؛ محصولی کاملاً سازگار با بدن به حساب می آید که تعدادی از فواید مربوط به آن و همینطور عصاره های حاصل از آن را در بخش های قبلی برشمردیم.
حالا می خواهیم تاثیر این ماده معجزه بخش را در ادامه برای زخم های عفونی نیز بیان نماییم.

در این صورت می توان گفت که انواع زخم های عفونی با شدت بسیار بالا تا شدت کم، قابل درمان با سیر می باشند.
در توضیحی بیشتر در این باره باید عنوان داشت که سیر از جمله درمان های گیاهی فوری برای زخم های مختلف عفونی محسوب شده و حتی بی نیاز از داروهای شیمیایی می توان روند درمان و بهبودی را به پیش برد.

روش استفاده از آن هم به این شکل است که می توان دو حبه سیر را روی بخش هایی از بدن که آلوده به زخم شده اند؛ بگذارید.
بعد از مدت بسیار کوتاهی خواهید دید که نه از زخم ها و نه عفونت های ناشی از آن، هیچ اثری نخواهد بود.
با این اوصاف می توان سیر را از مقرون به صرفه ترین و بهترین روش های درمانی برای از بین بردن انواع زخم و عفونت معرفی کرد که در نهایت افراد را از مراجعه به پزشک و صرف هزینه های بسیار باز خواهد داشت.

نحوه درست کردن سیر ترشی حبه ای

نحوه درست کردن سیر ترشی حبه اییکی از عصاره های مربوط به سیر که علاقمندان زیادی را به دنبال خود کشانده و در سفره های غذا به عنوان یک چاشنی لذیذ شناخته شده است؛ سیر ترشی می باشد.
این محصول یکی از پرطرفدارترین ترشی هایی است که خیلی ها بدون وجود آن، غذا از گلویشان پایین نخواهد رفت.
در واقع ترشی مورد نظر به شکل سیر ترشی حبه ای بوده که در نمونه های خانگی و صنعتی در بازار موجود می باشد.

عده ای از خریداران نوع خانگی آن و تعدادی دیگر هم به ترشی های سیر صنعتی، توجه بیشتری نشان می دهند که باید گفت ترشی سیر صنعتی با وجود تنوع بیشتر از نظر حجم و اندازه و برند، قیمت های مختلفی را شامل شده است.

در هر حال موضوعی که در این بخش دارای اهمیت می‌باشد؛ نحوه درست کردن سیر ترشی حبه ای است.
برای تهیه این ترشی، در ابتدا به مواد اولیه ای مانند سیر، سرکه، گشنیز، برگ بو، فلفل قرمز، دانه فلفل سیاه و دانه خردل نیاز می باشد.
بعد از آن هم در رابطه با نحوه آماده سازی این ترشی هم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در ابتدای امر باید پوست را از سیر جدا نمود.
  2. بعد از آن باید داخل قابلمه، مقداری سرکه و نمک اضافه کرد و آن را روی شعله گاز قرار داد تا سرکه به جوش آمده و نمک هم حل گردد؛ حالا باید گاز را خاموش کرد تا محتویات خنک شوند.
  3. سپس باید بطری ای که قصد قرار دادن محتویات ترشی درون آن دارید را شسته و خشک نمایید؛ بعد از آنکه بطری خشک شد؛ می توان ادویه های لازم را افزود.
  4. بعد از آن سیرها را می توان به ادویه ها اضافه کرد و بطری را پر نمود؛ ولی نه به حدی که سیرها روی هم له شوند.
  5. حالا باید مخلوط سرکه و نمک را به بطری اضافه کرد و چند میلیمتر از آن را خالی نگه داشت.
  6. در آخر باید درب بطری را محکم بست تا هوا به داخل نفوذ نکرده و سپس باید آن را در محل خنکی نگهداری کرد.
  7. بعد از انجام همه‌ی مراحل ذکر شده، باید به مدت دو ماه انتظار کشید تا ترشی آماده به مصرف شود.

پرورش باکیفیت ترین سیر در استان همدان

بخش های مختلفی در داخل کشورمان اقدام به کشت و تولید سیر نموده اند که در این میان بیشترین سهم از آنِ استان همدان می باشد.
استان همدان با وجود برخورداری از آب و هوای مساعد و زمین های کشاورزی هموار و همینطور گلخانه های متعدد توانسته اقدامات بسیار مفید و سازنده ای را در حوزه پرورش سیر به انجام رساند.
گفتنی است سیرهای پرورش یافته در این استان، از با کیفیت ترین نوع ممکن به شمار آمده و در بازار داخلی کشور و همینطور در بازارهای صادراتی با استقبال فراوانی مواجه گشته اند.
در واقع یکی از عواملی که باعث شهرت و معروفیت همه گیر سیر همدان در بازارهای مختلف شده؛ همین کیفیت و مرغوبیت فوق العاده‎‌ی آن می باشد.
همچنین گفته می شود که سیرهای همدان از چنین مشخصاتی برخوردارند:

  • سیرهای حاصل آمده از این استان بسیار دانه درشت بوده و فاقد لک و پوسیدگی هستند.
  • به علاوه طعم و مزه موجود در این سیرها از سایر سیرهای پرورش یافته در نقاط دیگر کشور، بسیار ممتاز است.

انواع بسته های سیر ترشی حبه ای در بازار

انواع بسته های سیر ترشی حبه ای در بازارسیر ترشی های حبه ای که حالا بیش از هر ترشی دیگری مورد توجه و اهمیت در بازار قرار گرفته اند؛ برای اینکه درست و اصولی و با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی کامل به دست هر یک از مصرف کنندگان برسند؛ در بسته بندی های مشخص و البته استانداردی جای گرفته اند.بسته بندی های مختلف موجود از این محصول دارای اندازه های متنوعی همچون سیر ترشی حبه ای با بسته بندی کوچک، با بسته بندی متوسط و بزرگ می باشند که هر یک برای نیازهای مختلف مناسب به نظر می رسند.علاوه بر این باید گفت که بسته بندی سیر ترشی حبه ای در بازارهای فروش، شامل انواع مختلفی از نظر شکل و جنس می باشد که از این حیث می توان نمونه های زیر را نام برد:

  • سیر ترشی حبه ای با بسته بندی دبه ای از جنس پلاستیکی
  • سیر ترشی حبه ای با بسته بندی بطری شیشه ای
  • سیر ترشی با بسته بندی بطری پلاستیکی

گفتنی است که سیر ترشی های جای گرفته در بطری های پلاستیکی ارزان تر از نوع شیشه ای بوده و بنابراین برای خریدارانی که به دنبال نمونه های ارزان این محصول می گردند؛ این گزینه مناسب به نظر می آید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید