کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مرجع خرید سیر سفید همدان

مرجع خرید سیر سفید همدان

سیر سفید همدان در کیفیت مطلوب به دو صورت تازه و خشک در بازار موجود است که هر دو نوع دارای عطری فوق العاده می باشند و برای مصارف مختلفی به کار گرفته می شوند این نوع از سیر حاوی خواص زیادی می باشد.

در مرجع خرید سیر سفید همدان همیشه انواع تازه و مرغوب این محصول برای توزیع شدن موجود می باشد که به روش های متنوع در مقادیر عمده و جزیی قابل خرید می باشند.

مرجع خرید سیر سفید همدان

خاصیت سیر سفید چیست؟

خاصیت سیر سفید چیست؟ شاید بسیاری از افراد نسبت به طعم و بوی سیر نظر موافقی نداشته باشند اما آن را به خاطر خواص بی شماری که دارد استفاده می کنند در واقع سیر سفید دارای فواید دارویی بسیاری می باشد و در صورت مصرف مناسب از آن ضمن این که تاثیری مثبتی ایجاد می کند عوارضی هم در پی نخواهد داشت.

خاصیت سیر سفید مربوط به موارد گسترده ای می شود برای مثال یکی از خاصیت های این محصول مربوط به ضد ویروس بودن آن می باشد که از این لحاظ می تواند خیلی سریع با عوامل بیماری زا زنده مثل ویروس های مختلف مقابله کند و آنها را طی مدت زمان کوتاهی از بین ببرد و این گونه از ایجاد بیماری پیشگیری می کند.

سیر سفید ضد عفونت است و در مواقع سرماخوردگی داروی مناسبی می باشد خوب است بدانید در خیلی از موارد از سیر تازه برای درمان گوش درد و دندان درد استفاده می کنند که لازم است در این حالت سیر را در محل درد قرار دهیم که به خوبی عفونت آنها را به بیرون می کشد و موجب تسکین درد آنها می شود.

سیر طبع گرمی دارد و برای گرم نگه داشتن بدن در زمان سرما مفید است و همین طور سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و چربی های ذخیره شده را طی مدت زمان کوتاهی تجزیه می کند.

بازار فروش سیر سفید همدان

بازار فروش سیر سفید همدان بازار فروش سیر همدان بخاطر کیفیت و خواصی که دارد از رونق بالایی برخوردار است و همچنین با توجه به مصارف متعددی که از سیر می شود همیشه میزان فروش آن در مقدار عمده بالا می باشد.

همدان یکی از قطب های اصلی تولید سیر سفید با کیفیت در کشور می باشد که بعد از برداشت در این منطقه به بسیاری از مناطق مختلف کشور فرستاده می شود و این چنین است که بازار فروش آن در اکثر نقاط برپا می باشد و این سیر به مقدار کافی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

فروش سیر مرغوب از طریق مستقیم و غیر مستقیم انجام می پذیرد و با توجه به این که نوع خشک آن ماندگاری بیشتری دارد بنابراین می توان آن را به راحتی در هر مقداری تهیه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید