کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد قیمت های ارزانتری را به خود اختصاص داده است. خریداران نیز می توانند با اطمینانی که از اصالت و خالص بودن محصول دارند آن را با رضایت کاملی تهیه کنند و از هزینه های اولیه خود نیز بکاهند.

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

معیارهای انتخاب پودر سیر با کیفیت

معیارهای انتخاب پودر سیر با کیفیت جهت انتخاب پودر سیر باکیفیت باید به خالص بودن و اصالت آن توجه نمود زیرا نمونه های تقلبی در بازار با آرد مخلوط بوده و مشتری به راحتی نمی تواند از اصل بودن آن اطمینان خاصل نماید مگر اینکه از برندهای معتبر خریداری شود. یکی از نشانه های خالص بودن آن این است که پودر حالت کلوخه داشته باشد چون سیر بعد از خشک شدن مقداری از رطوبت در آن باقی می ماند که بعد از آسیاب کردنش رطوبت باعث چسبندگی در آن می شود.

پودر سیر مرغوب بسته به نوع دارای رنگ کرم مایل به تیره است که دارای عطر و طعم منحصر به فردی بوده و به دلیل عطر دادن به خوراکی ها در انواع غذا افزوده می شود. همچنین به دلیل عاری بودن از رطوبت ماندگاری بالایی دارد و مانند دیگر ادویه جات در هر فصلی قابل دسترس می باشد و آشپزان, هتلداران و رستوران داران یا سالن های غذاخوری یکی عمده خریداران این محصول هستند.

یکی از دلایل تولید پودر سیر این است که سیر تازه ماندگاری کمی دارد و نمی توان آن را زیاد نگهداری کرد تا بتواند در تمام فصول استفاده شود بنابراین آن را خشک نموده و پودر می کنند. لذا جهت تولید آن سیرهای رسیده را پوست گیری نموده و بعد از شستشو آن را به شکل حلقه ای خرد می کنند و در معرض نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود و یا در کارخانجات داخل دستگاه ها با دمای بالا آن را خشک می کنند, در مرحله بعد این سیر خشک شده را آسیاب می نمایند.

انواع بسته بندی های پودر سیر در بازار داخلی

انواع بسته بندی های پودر سیر در بازار داخلی انواع بسته بندی پودر سیر در بازارهای داخلی شامل بسته بندی های شیشه ای و پلاستیکی می باشد و در قوطی های پت نیز این محصول عرضه می شود که هر یک دارای اوزان مختلفی می باشد‌. یکی از عمده ترین این بسته یندی ها پاکت های نایلونی و کاغذی است که این بسته ها دارای طرح های رنگی بوده و مشخصات و تاریخ تولید محصول در آن ذکر شده است.

بسته بندی پودر سیر دارای ابعاد و اندازه های مختلفی است که هر یک بسته به ظرفیتی که دارد وزن های مختلفی از پودر را در خود جای داده است و به دلیل تنوع در آنها نیاز تمامی مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود. بهترین بسته بندی آن نیز نوعی است که به عنوان عایق عمل کند و از ورود رطوبت به پودر جلوگیری کند چون رطوبت اولین عامل است که باعث فساد پودر سیر می شود.

بسته بندی پودر سیر مرغوب در بازاریابی آن نقش بسزایی دارد و یک بسته بندی استاندارد و منحصر به فرد باعث جذب مشتری می شود, پودر سیر صادراتی نیز باید دارای مشخصات ویژه ای باشد و یکی از اصول مهم در فروش بیشتر آن در بازارهای خارجی بسته بندی می باشد. لذا کشورهای توسعه یافته نیز مجوز ورود محصولی را به کشور خود صادر می کنند که علاوه بر کیفیت بالا دارای بسته بندی شیک و ایده آل باشد.

صادرات پودر سیر نیز به صورت گسترده انجام می شود که نحوه ی صادرات به اروپا مانند دیگر کالا ها است که از طریق هوایی, دریایی یا زمینی انجام می شود.

پخش مستقیم پودر سیر خانگی با بهترین کیفیت

پخش مستقیم پودر سیر خانگی با بهترین کیفیت پخش مستقیم پودر سیر خانگی با بهترین کیفیت و به صورت گسترده در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که خریداران در اقصی نقاط کشور می توانند آن را ارزان تهیه کنند چون سعی شده است در این عرصه واسطه ها حذف شود تا قیمت های اولیه ارائه شود. پودر سیر فامیلا و گلستان به صورت بسته بندی شده عرضه می شود که دارای کیفیت های بالایی بوده و محبوبیت زیادی دارد به همین دلیل در اشکال مختلفی به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید