کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروش مستقیم پودر سیر خالص با نازلترین قیمت

فروش مستقیم پودر سیر خالص با نازلترین قیمت

سایت های اینترنتی، با کلیه نقاط دنیا در ارتباط هستند و اغلب فروش پودر سیر خالص را، به صورت کارتنی انجام می دهند. ارائه این کالاها، با رعایت نکات بهداشتی است و تمام اجناس، با نازلترین قیمت ارسال می گردند. پس، با توجه به این که این اجناس درجه یک، در داخل و خارج از کشور خریداران زیادی دارند، معاملات آنلاین مدام افزایش پیدا می کنند.

فروش مستقیم پودر سیر خالص با نازلترین قیمت

صادرات پودر سیر از ایران دارای چه شرایطی است

صادرات پودر سیر از ایران دارای چه شرایطی است خیلی از کشورهای همسایه، رابطه سیاسی مناسبی با کشور ما دارند و به همین دلیل، بازارهای صادراتی خوبی را در کل دنیا ایجاد می کنند. در واقع هدف از ایجاد رابطه با این مناطق، ارسال کالاهای ایرانی با حجم سنگین است و به همین دلیل در هر سال، با کیفیت ترین بسته های پودر سیر برای فروش انتخاب می شوند.

بنابراین صفر تا صد صادرات این محصول درجه یک را، بررسی می کنیم تا از شرایط مالی و حمل و نقل آن با خبر شویم. در واقع ایران، یکی از مهمترین کشورهای تولید کننده سیر می باشد که انواع مختلفی از این محصول را، با بهترین بسته بندی آماده فروش می کند. بالا بودن توانایی کشور ما در این زمینه، توجه کشورهایی عربی را جلب کرده است.

از طرفی، جریان های صادراتی همیشه با قیمت عمده برنامه ریزی می شوند و در نتیجه با فروش فله ای کالاها، سود فراوانی به دست می آید. با وجود انتخاب این تعرفه های ارزان و به صرفه، صادرات کالاها در چند سال اخیر افزایش پیدا نکرده و همیشه در حدود ۵ تن ثابت مانده است.

هم چنین این کالاهای مرغوب، همواره از نمایندگی های مجاز خریداری می شوند و به همین دلیل به مصرف کنندگان اطمینان ویژه ای می دهند. به نوعی با خرید مستقیم بسته ها از مراکز اینترنتی، محصولاتی بهداشتی به کشورهای مقصد صادر می گردند. بنابراین کشورهای دریافت کننده به بسته بندی های کارتنی، توری و حتی سبدی دست پیدا می کنند.

چگونه پودر سیر با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهیم

چگونه پودر سیر با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهیم

  • این محصول را، به صورت تکی در غذا به کار ببرید تا از عطر واقعی آن مطمئن شوید، زمانی که پودر سیر درجه یک را، به سایر ترکیبات گوشتی یا پروتئینی اضافه نمایید، عطر زیادی از غذای خوش طعم خارج می شود. این رایحه غلیظ و خیلی قوی، نشان می دهد که کالای مورد نظر با موادی سالم آسیاب شده است و هم چنین، اندکی رطوبت دارد.
  • ماندگاری و مدت مصرف اجناس را دقیقا ارزیابی کنید، اجناس استاندارد در مقایسه با سیر های تازه، دوام بیشتری دارند و پس از گذشت چند ماه، کاملا سالم باقی می مانند؛ در نتیجه ویژگی های اولیه محصولات، به زودی از بین نمی روند. بنابراین فرصتی دارید تا پودر ها را انبار کنید و از خواص آن ها، در دورانی طولانی تر استفاده نمایید.
  • به قیمت فروش تولیدات دقت نمایید، اگر ادویه مورد نظر با دقت کامل و از طریق دستگاه های مجهز، با اندازه هایی ریز آسیاب شده باشد، پس قیمت بالاتری را نصیب خود می کند. پس، مدل های آسیاب نشده چون کیفیت پایین تری را دارند، با هزینه کمتری در بازارهای تجاری قابل فروش هستند.

صادرات پودر سیر خالص به کشور های مجاور

صادرات پودر سیر خالص به کشور های مجاور فعالیت های صادراتی ایران، به صورت گسترده ادامه پیدا می کنند، چرا که بازارهای خارج از کشور، تقاضاهای فراوانی برای خرید دارند. در اصل کشور ایران، تمرکز کافی بر روی چهارچوب اقتصادی دارد و مناسب با توان مدیریتی خود، شروع به فروش کالاها در کشورهای مجاور می نماید.

در واقع، پودر سیر خالص به صورت بسته بندی شده و از طریق راه های تجاری مختلف مبادله می گردد و در نتیجه با استفاده از امکانات حمل و نقل مناسب، به مسیرهای دور فرستاده می شود. در این رابطه، فروش کالاهای فله ای با ارز ارزان صورت می گیرد و امکان دسترسی، به پودر سیر هندی هم مهیا می شود.

در نتیجه جدیدا با گسترده سازی امور صادراتی، تازه ترین ادویه جات و بدون وجود ناخالصی برای خریداران خارجی آماده استفاده هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید